Pogoji poslovanja
1. Podatki o ponudniku
Tovarna Organika d.o.o.
Ulica bratov Kotar 1, 1236 Trzin
ID za DDV: SI15042766
Matična št. 6406360000
Splošni pogoji poslovanja, sprejeti 5. julija 2013, prenehajo veljati z dnem objave teh splošnih pogojev poslovanja in kot taki veljajo za vse nakupe, opravljene od vključno 29. avgusta 2025.
2. Splošne določbe
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.tovarnaorganika.si (v nadaljevanju tudi: spletna trgovina in spletna stran) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu kupcev (ZVPot), Zakonom o varstvu kupcev pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga Tovarna Organika d.o.o., Ulica bratov Kotar 1, 1236 Trzin (v nadaljevanju: ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini (v nadaljevanju tudi: kupec). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.
Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so stvaritve, varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP) in drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je ponudnik. Brez izrecnega pisnega dovoljenja ponudnika uporabnikom spletne strani ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del, vsebovanih na tej spletni strani.
S svojo registracijo oziroma oddajo spletnega naročila uporabniki izrecno soglašajo z njihovo vsebino in vstopajo v pogodbeno razmerje s ponudnikom ter potrjujejo, da so sposobni biti nosilec pravic in obveznosti iz tega pogodbenega razmerja. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila, pri čemer je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine »Tovarna Organika«, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
3. Prijava
Uporabnik se obvezuje, da se ne bo poskušal prijaviti in/ali registrirati za uporabo spletne trgovine pod imenom tretje osebe.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@tovarnaorganika.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena najkasneje v treh delovnih dneh, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
4. Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju ponudnika (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43. členom členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
5. Uporaba
Uporabnik sme uporabljati spletne strani ponudnika, storitve in podatke na njih, le za namene, za katere je le-ta namenjena. Spletne strani niso namenjene za kakršnekoli druge namene, kot so sistematično zbiranje podatkov na spletnih straneh - bodisi ročno bodisi programsko, "vdiranje v program", ipd.
Uporabnik se obveže, da spletne strani ponudnika ne bo uporabljal zlonamerno. Ponudnik ima pravico uporabniku, za katerega obstaja utemeljen sum, da se iz njegovega internetnega priključka izvajajo določene mrežne aktivnosti s ciljem zasičenja omrežne povezave in/ali preobremenitve internetnega omrežja ali spletne strani ponudnika ter ogrožajo varnost in/ali delovanje računalnikov oz. opreme ponudnika ali računalnikov tretje osebe, nemudoma in brez predhodnega opozorila prekiniti povezavo, odvzeti uporabniško ime in geslo ter onemogočiti dostop do spletne strani, dokler kršitev ni odpravljena.
6. Hramba pogodbe in pogodbeni jezik
Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki. Kupec po oddaji naročila prejme pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo. Pogodbe so prav tako naknadno dostopne na pisno zahtevo po elektronski pošti na info@tovarnaorganika.si
7. Račun
Ponudnik po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.
8. Cene
Vse cene izdelkov so prikazane razvidno, v vseh podanih cenah izdelkov je, če se ga obračunava, davek na dodano vrednost že vključen. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene, navedene na spletni strani, ne vključujejo stroškov poštnine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila pod temi splošnimi pogoji.
9. Izdelki in fotografije
Ponudba izdelkov se zaradi narave poslovanja preko spleta ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Ponudnik si za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov, ki so navedene na embalaži izdelka, prizadeva zagotoviti jasne in popolne informacije. Izdelki se nenehno preoblikujejo (posodobitev formulacije, menjava embalaže), tako da se vsebina in sestavine izdelka lahko spremenijo. Ponudnik se trudi, da so informacije o izdelkih čim bolj natančne in da se ves čas osvežujejo. Lahko se zgodi, da se nekatere obvezne informacije, seznam sestavin, količina idr., občasno spremenijo. Na izdelku, ki ga prejme kupec, so navedeni vsi obvezni podatki.
Ponudnik kupcem priporoča, da pred uporabo izdelka vedno skrbno preberejo informacije, ki jih na embalaži izdelka ali etiketi z deklaracijo zagotavlja proizvajalec izdelkov. Informacije o izdelkih so na voljo le za osebno uporabo in se ne smejo razmnoževati in koristiti na kakršenkoli način brez predhodnega soglasja ponudnika. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini brez predhodnega obveščanja.
Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard izdelka. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za morebitne minimalne razlike med izdelki in prikaza v spletni trgovini. Možne so tekstovne napake in zanje ponudnik ne prevzema odgovornosti, kar pa ne vpliva na zakonske pravice kupca.
10. Naročilo
V spletni trgovini tovarnaorganika.si kupec izbere izdelek ter količino in klikne na povezavo "»"Dodaj v košarico"«". Trgovina kupca obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če kupec želi zaključiti nakup, klikne povezavo košarice.
Če kupec želi odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, klikne na koš "Odstrani".
Pred oddajo naročila kupec pregleda košarico, izvede morebitne popravke in nadaljuje z nakupom s klikom na gumb "Na blagajno".
Pred zaključkom nakupa mora kupec v obrazec vnesti vse potrebne podatke (naslov za dostavo, ime in priimek, e-pošta, stroški dostave, način plačila – naziv podjetja, davčna številka) za dostavo naročila.
Ob zaključku naročila kupec potrdi/označi, da je seznanjen s pogoji poslovanja, da jih je prebral, in da se z njimi strinja.
V kolikor se kupec strinja s pogoji poslovanja ter vsebino košarice, klikne gumb "Oddaj naročilo". Po zaključku nakupa in uspešnem plačilu v primeru plačila s Paypal-om in Flikom se prikaže povzetek naročila. V primeru plačila po predračunu se na povzetku prikaže tudi QR koda za hitro plačilo. Po potrditvi naročila, spremembe niso več možne.
Ponudnik zagotavlja, da kupec v postopku oddaje naročila z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Funkcija, ki sproži oddajo naročila, je označena z besedami "Z oddajo naročila se zavezujete k plačilu (naročilo z obveznostjo plačila)." iz katere nedvoumno izhaja, da je z oddajo naročila povezana obveznost plačila ponudniku.
Ko ponudnik prejme naročilo poslano s strani kupca, mu nemudoma potrdi prejem naročila. Ta potrditev ne zagotavlja, da je izdelek na zalogi in da se je pričela odprema izdelka, ampak le obvestilo kupcu, da je ponudnik prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti izdelka. Po preverbi o dobavljivosti ponudnik izdobavi izdelek.
Ponudnik si pridržuje pravico, da v zvezi z naročilom po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma ga kontaktira po elektronski pošti.
Kupoprodajna pogodba (v nadaljevanju: pogodba) med ponudnikom in kupcem je sklenjena vsakokrat v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje potrditev naročila v obliki elektronskega sporočila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega in potrjenega naročila, fiksni in veljajo tako za ponudnika kot tudi za kupca.
Za kupca velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjane podatkov o kupcu ali vsebini prodajne pogodbe ni več mogoče.
Pogodba se hrani na virtualnem strežniku, ki ga je zakupila Tovarna Organika d.o.o., upravlja pa ga Webtasy, d.o.o.. Na strežniku so shranjeni podatki, ki jih je kupec oddal ob nakupu, datum, ura in IP naslov oddaje naročila ter strinjanje s splošnimi pogoji.
Kupcu je vpogled v pogodbo vedno omogočen na način, da pošlje zahtevek na e-naslov info@tovarnaorganika.si, hkrati pa izpis prejme tudi na svoj e-naslov ob oddaji naročila. Če se kupec registrira, lahko ves pregled svojih naročil spremlja tudi v svojem uporabniškem profilu.
Po končanem nakupu/oddaji naročila se kupcu preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu/sprejetju naročila.
Zavrnitev dobave izdelka
Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve dobave izdelka kupcu:
- če ima ta neporavnana pretekla naročila,
- če je v pravnem ali kakšnem drugem sporu s ponudnikom,
- če zlorablja pravico do vračila izdelka,
- če zlorablja pravico do prevzema izdelka ali
- če ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti.
11. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem
Ponudnik v dogovorjenem roku izdelek pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora ponudnika o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 041 762 476 ali po e-pošti na naslov info@tovarnaorganika.si.
Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je izdelek že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-poštnem naslovu. V obeh primerih pa morebitne dodatne stroške preklica naročila nosi kupec.
Stroški pakiranja in embalaže so ob plačilu in prevzemu naročenih izdelkov všteti v ceno kupljenih izdelkov.
V primeru, da kupec pri plačilu naročenih izdelkov po povzetju paketa z naročenimi izdelki ne prevzeme, mu ponudnik zaračuna stroške pakiranja in embalaže v višini 10,00 EUR z vključenim DDV.
12. Osebni prevzem
Naročeno blago lahko kupec prevzame tudi osebno na skladišču ponudnika, v predvidenem delovnem času ponudnika.
Osebni prevzem naročenega blaga je mogoč na naslovu:
Aškerčeva ulica 59, 1230 Domžale
Telefon: 041 762 476
e-pošta: info@tovarnaorganika.si
Osebni prevzem naročenega blaga na naslovu skladišča ponudnika je mogoč v naslednjem delovnem času ponudnika:
Torek in četrtek med 9.00 in 16.00 uro (ostale dneve le po dogovoru, razen za sobote in nedelje).
V kolikor se kupec odloči za osebni prevzem blaga se mu ne zaračunajo stroški dostave.
Pri osebnem prevzemu velja kot plačilno sredstvo: plačilo po predračunu ali Flik.
Pri osebnem prevzemu je potrebno upoštevati vsakokratno veljavne preventivne ukrepe za zajezitev širjenja epidemije covid-19. Potrebna je 20 minutna najava pred prihodom, da lahko ponudnik paket kupca pripravi za prevzem.
13. Pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (kupce), le da mora pravna oseba izbrati opcijo »račun na podjetje« in hkrati tudi potrditi strinjanje s temi splošnimi pogoji.
V kolikor kupec želi izstavitev računa na pravno osebo, se šteje, da sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Glavna razlika glede na fizične osebe (kupce) je v možnostih odstopa od pogodbe: pravnim osebam je omogočeno le vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev in napak na izdelkih. Pravne osebe pa nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za kupce (fizične osebe).
Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo ti Splošni pogoji poslovanja, z razliko od zgoraj navedene možnosti odstopa od pogodbe.
14. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo plačila
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelkov.
Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov ponudnika: info@tovarnaorganika.si.
V primeru odstopa od pogodbe kupec na lastne stroške prejeti izdelek vrne ali po pošti na naslov ponudnika: Ulica bratov Kotar 1, 1236 Trzin ali ga osebno prinese na naslov ponudnika.
Vrnitev prejetih izdelkov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora izdelek vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini ter originalno zaprti embalaži, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelka, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo izdelkov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja točnosti in pravočasnosti vračila, ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede na način, kot mu je bilo zaračunano oz. z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Pravico do zamenjave izdelkov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določbe ZVPot.
Vzorec obrazca za odstop pogodbe:
OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. OP)
Tovarna Organika d.o.o., Ulica bratov Kotar 1, 1236 Trzin
elektronski naslov: info@tovarnaorganika.si
Obveščam/obveščamo vas, da odstopam/odstopamo od pogodbe za prodajo tega
blaga/za zagotovitev te storitve:
Ime blaga/storitve
1.
2.
3.
4.
5.
Naročeno dne:
Prejeto dne:
Ime kupca:
Naslov kupca:
Podpis kupca (samo, če se obrazec pošlje v papirni obliki):
15. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Pred zaključkom in oddajo naročila je kupcu omogočeno, da:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v košarico,
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
- ceno in količino vseh izbranih izdelkov,
- spreminja količino izbranih izdelkov,
- odstrani izdelke iz košarice,
- preveri in spremeni vpisane podatke,
- spreminja način prvezema/dostave,
- spreminja način plačila.
Tovarna Organika d.o.o., kot ponudnik pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov kupca, ki ga je ta navedel.
V kolikor kupec naročila ne želi oddati, lahko spletno trgovino zapusti pred oddajo naročila.
16. Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
17. Stvarne napake
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec kot kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu o napaki mora natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Za ostale pravice in obveznosti v zvezi s stvarnimi napakami se neposredno uporabljajo določbe ZVPot in Obligacijskega zakonika (v nadaljevanju: OZ).
18. Način plačila
Kupec lahko svoje naročilo poravna:
- z nakazilom na transakcijski račun,
- preko PayPal računa,
- preko Flika preko ponudnika Bankart,
- Pri osebnem dvigu je možno le predhodno plačilo po predračunu.
Plačilo preko PayPala
Kupec plača neposredno prek svojega PayPal računa. Po oddaji naročila, bo preusmerjen na PayPal, kjer potrdi vrednost naročila. Takoj, ko je PayPal račun kupca bremenjen, je kupec preusmerjen nazaj na trgovino, kjer se mu izpiše status plačila in naročila. PayPal račun je bremenjen za dejanski znesek računa. V kolikor plačilo preko PayPal-a ni uspešno, naročilo pa je uspešno oddano, lahko kupec kontaktira ponudnika na naslov info@tovarnaorganika.si in zaprosi za pomoč pri plačilu oz. za spremembo načina plačila.
Plačilo preko Flika
upec plača neposredno prek svojega Flik računa. Ob zaključku naročila lahko vpiše svojo telefonsko številko ali e-poštni naslov in opravi plačilo preko aplikacije na svojem telefonu.
19. Dostava
Za dostavo naročil, oddanih v spletni trgovini, skrbita družba General Logistics Systems, logične storitve, d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana, ID za DDV: SI74531891, matična številka: 1538217 in Pošta Slovenije d.o.o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor, ID za DDV: SI25028022, matična številka: 5881447000, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
20. Varovanje osebnih podatkov
Pooblaščena oseba v zvezi z varovanjem osebnih podatkov vam je dosegljiva na info@tovarnaorganika.si
Kot uporabnik oz. kupec dovolim upravljavcu zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.
V kolikor želi kupec (uporabnik) svoje podatke urediti ali izbrisati s ponudnikovega seznama, lahko to sporoči na e-poštni naslov: info@tovarnaorganika.si ali pošlje pisni zahtevek preko navadne pošte na naslov: Tovarna Organika d.o.o., Ulica bratov Kotar 1, 1236 Trzin.
Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete v politiki zasebnosti.
21. Pritožbe in izvensodno reševanje potrošniških sporov
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Pritožbo lahko kupec ponudniku poda ustno – osebno ali preko telefonskega klica na številko 070 708 148 – ali pisno na e-poštni naslov info@tovarnaorganika.si ali naslov Tovarna Organika d.o.o., Ulica bratov Kotar 1, 1236 Trzin
Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
22. Pravno obvestilo
Vse vsebine, objavljene na info@tovarnaorganika.si, so last družbe Tovarna Organika d.o.o. Brez dovoljenja podjetja Tovarna Organika d.o.o. se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način. Tovarna Organika d.o.o. ni odgovoren za morebitne težave pri delovanju spletne strani. Tovarna Organika d.o.o. si pridržuje pravico do morebitnih napak in sprememb vsebin, objavljenih na info@tovarnaorganika.si.
23. Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Uporabnik uporablja podatke na ponudnikovih spletnih straneh na lastno odgovornost. Ponudnik ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi uporabe podatkov in/ali storitev na ponudnikovih spletnih straneh oziroma zaradi morebitnih napak ali netočnih podatkov, ki bi se znašli na spletnih straneh ponudnika.
Ponudnik ni odgovoren za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko pri uporabniku nastale zaradi morebitnih tehničnih težav ali prekinitev delovanja.
Ponudnik zagotavlja ustrezno opremo le na svoji spletni strani in nikakor ni odgovoren za kakršnekoli nepravilnosti ali nezakonitosti, ki bi nastale zaradi neustrezne opreme ali ravnanja uporabnika.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka v skladu z 46. členom OZ. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik lahko brez opozorila prekine poslovanje z uporabnikom, v koliko je prišlo z uporabnikove strani do nespoštovanja pravil uporabe spletne trgovine. Prav tako lahko ponudnik stornira naročilo, v kolikor uporabnik predhodnega naročila ni prevzel in s tem povzročil ponudniku materialno škodo, ki je ni poplačal. V primeru zavrnjenih paketov s strani uporabnika pošlje ponudnik predračun ne glede na izbran način plačila uporabnika.
V primeru neprevzetega paketa, se uporabniku zaračunajo tudi stroški vrnjenega paketa, ki so sestavljeni iz stroškov poštnine in manipulacijskih stroškov in znašajo skupaj 10,00 EUR z vključenim DDV.
24. Prijava na e-novice
S prijavo na e-novice uporabnik soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, nagradne igre, reklamna sporočila, novice, itd.), na njegov elektronski naslov.
Takšno soglasje uporabnik kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede s klikom na povezavo »odjavi se« v e-pošti, ki jo je prejel. Preklic lahko posreduje tudi na e-poštni naslov info@tovarnaorganika.si ali naslov Tovarna Organika d.o.o., Ulica bratov Kotar 1, 1236 Trzin
25. Povezave na druge spletne strani
Nekatere povezave s spletnih strani ponudnika lahko vodijo na druge spletne strani, ki jih ponudnik ne upravlja, ne kontrolira niti ne preverja njihove vsebine. Ponudnik ponuja te povezave uporabniku le kot koristen dodatek. Navedene povezave na druge spletne strani ne predstavljajo odobravanja izdelkov, storitev ali informacij s strani ponudnika in ne pomenijo nobenih povezav med ponudnikom in upravljavci teh povezanih spletnih strani.
26. Avtorske pravice
Vse avtorske pravice na spletni strani trgovine (vključno z vsemi slikami, fotografijami, animacijami, videi, glasbo, tekstom in datotekami) so izključna lastnina ponudnika.
27. Piškotki
Kot uporabnik spletne strani www.tovarnaorganika.si se strinjate, da se vam v računalnik naložijo piškotki (ang. cookies) za zagotavljanje delovanja vseh funkcij spletne stani, spletno analitiko in napredno oglaševanje.
Več informacij o piškotkih najdete tukaj: piškotki.
28. Končne določbe
Ponudnik lahko spreminja te splošne pogoje poslovanja brez predhodnega soglasja uporabnikov.
Trzin, 3. september 2025